Välkommen hem till mig!

Välkommen hem till mig!

fredag 3 december 2010

Snart julmarknad

På söndag, den 5 december är det dags för årets julmarknad i Kävlinge. Jag kommer att vara där och en del av det jag har med mig är det som finns här på bilderna. Nytt för i år är att det även kommer vara inomhus, närmare bestämt på lärcentrum. Där kommer ni att hitta mig och en del andra lokala hantverkare!


Varmt välkomna!! Tiden är 13-18 på söndag den 5 december!!


Priser: Vinpåsar 55 kr
              ljuspåsar 65 kr
              julljuspåsar 50 kr
             Små hjärtan 50 kr
             stora hjärtan 55 kr


                                    Små julhjärtan att hänga i granen tex


                      Kanske någon som ska ge bort en flaska vin eller glögg i julklapp

                                     Små tassar...


                                 Ett hjärta som smycke är aldrig fel


                                 Ett välkomnande hjärta


                  Man måste inte ha ljus i påsarna... lite julgotter fungerar bra med

                                    Visst blir man lite sugen.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar