Välkommen hem till mig!

Välkommen hem till mig!

onsdag 19 januari 2011

Idag...

... var jag på ett jobb... I foajen satt den här damen. Visst är hon vacker?? Hur läckert som helst, tycker jag. 


Tydligen ändrar de om då och då. Kanske det kommer en ny bild så småningom...

Till kvällsmat åt jag och tre barn våfflor. Hemmagjord smet, mmmm så gott! Det tog ca 1 timme sen kom ett barn och sa: 
kan jag få en apelsin? 
Ja, svarade jag. 
Så kom nästa barn med samma fråga... Innan tredje kom så sa jag: Ta ett par mackor om ni är hungriga...

Tror ni att jag kommer bjuda på hemmagjorda supergoda våfflor till kvällsmat snart igen?? Nix! Det får bli någon lätt lunch eller något...

Ha en god nattsömn där ute. Det tänkte jag ha :)



1 kommentar:

  1. Hahah..vi har gått i samma fälla med att servera en lättare middag typ pannkakor eller räksmörgåsar men ICKE! En halvtimme senare är de hungriga igen..tydligen MÅSTE man ge dem varm mat som innehåller ngn form av sås eller kött oavsett hur mycket de ätit under dagen :)
    Kram Git

    SvaraRadera