Välkommen hem till mig!

Välkommen hem till mig!

söndag 20 februari 2011

Härliga söndag!

Nu äntligen kommer ett inlägg här. Det är på tiden! 


Vi var ute vid havet i eftermiddags. Helt vindstilla och solen framme. Mmmm, härligt! All snö är borta men det har varit så kallt så det hade frusit ordentligt både på havet och inne på fältet. En kul timme!

Så häftigt!


Familjen leker långt ute på isen

Den bilden var fin, sa stora dottern


Sventon har superkul!

Någon har glömt ett klädesplagg eller något tyg, när det inte var så kallt. Det var häftigt så jag var bara tvungen att föreviga denna.

Min underbare lillkille! 

Jag håller på med lite olika projekt och idéer. Jag lovar att ta foto och lägga in här. Får bara dröja lite till...

1 kommentar:

  1. Hej,

    klickade hit och vilka härliga bilder. Trodde nog att ni hade mer snö i Skåne? Jaja... :)
    Underbara "näbbiga tanter" din syster gör (såg inlägget längre ner) och superfina ljuspåsar du pysslar med.

    SvaraRadera